La transformació post pandèmia està impactant en les organitzacions que miren com reavaluar la seva estratègia immobiliària i l'ús dels espais. Al mateix temps, apareixen en el mercat nous drivers i focus d'inversió que ens enfronten a reptes desconeguts i apassionants.
Sobre aquests temes debatrem en el nostre Fòrum amb els principals líders del sector immobiliari. El dia 5 d'abril, en Torre Glòries: Av.Diagonal 211-Barcelona.
Agenda:
09.30 - 10.00 Registre
10.00 - 10.30 Obertura de la jornada
10.30 - 11.15 El nou rol de les oficines en l'atracció de talent i la gestió de D&I
Com ha canviat la manera en què busquem, dissenyem i usem els espais de treball
11.15 - 11.45 Coffee break
11.45- 12.15 L'impacte de l'e-commerce en la transformació dels espais logístics
Reptes del Retail Logistics en una era post pandèmica
12.15 - 12.45 Oportunitats de creixement en el sector Living
Mercats, drivers de la demanda i noves estratègies de inversió
12.45 - 13.15 Taula rodona: El futur del Real Estate
Tendències, impacte de la sostenibilitat, nous focus d'inversió i localitzacions emergents
13.15 - 13.30 Tancament
13.30 - 15.00 Cocktail
Principals líders del sector immobiliari:
Pere Viñolas CEO, Immobiliària Colonial
Ismael Clemente, CEO Merlin Properties
Esther Escapa, Head of Acquisitions and Developments Ibèria Real Assets, AXA IM
Sergio Gálvez, Chief Strategy & Investment Officer, AEDAS Homes
Manuel Ibáñez, Head of Real Estigues Ibèria, DWS
Fátima Sáez del Canut CEO, Newdock
Alexis Kantt, Managing Director, Blackstone Real Estate
Deixem l'enllaç aquí per tal que us pugueu registrar a l'esdeveniment
13 juny 2025
Marcas con alma en un distrito con cerebro
Por qué las empresas tecnológicas también necesitan construir marca
El algoritmo no perdona, pero la indiferencia… menos. Puedes obsesionarte con el SEO, ajustar tu estrategia a cada nueva actualización de Google, subir a la ola del algoritmo del momento… y, aun así, pasar completamente desapercibido.
Porque hay algo que ningún ajuste técnico puede garantizar: ser recordado. Y eso, lo da una marca con identidad. Con alma. Con algo que contar. Se llama branding, y no me digas que has pensado en un logo.
No sabemos si ahora mismo eres capaz de dibujar ...
Powered by Timtul - Copyright 2023
Comentaris