Esmorzar organitzat per la UOC el dia 04/04/2019 al Palau Macaya, (Passeig de Sant Joan, 108) a partir de les 8.30h.
En un entorn en constant transformació, on les empreses acaben definint les seves estratègies de manera permanent en períodes de temps més curts, les persones que en formen part són les que poden proporcionar resultats extraordinaris i fer-les més competitives.
I és que el que entenem per talent ha canviat molt en els últims anys i les eines a utilitzar per la seva retenció i captació esdevenen factors clau.
Rubén Llop mostrarà les bases d'aquest context i descriurà un model de transformació basat en un lideratge més ètic i sostenible que ajudi a les organitzacions a aprendre mentre assoleixen els objectius definits.
Data
dj., 04 abril 2019 08:30 - 10:30
Lloc:
Palau Macaya
Powered by Timtul - Copyright 2023